تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
دکتر بهشتی فر ، سرکارخانم كيا را به سمت مدیرپرستاری بیمارستان منصوب نمودت

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۰۸

بنا به گزارش روابط عمومی بیمارستان آپادانا جلسه معارفه مترون جدید بیمارستان فوق تخصصی آپادانا با حضور مدیرعامل بیمارستان جناب آقای دکتر فرامرز بهشتی فر و نیز جناب آقای دکتر موسوي و سركار خانم دكتر راثي از سهامدار و مسئول گروه و نیز مسئولین بخش های درمانی و اداری برگزار گردید.

دکتر بهشتی فر سرکار خانم كيا که دارای سابقه درخشان در مدیریت پرستاری بیمارستانهای بزرگ از جمله بیمارستان رازی اهواز و سوابق درخشان علمی  دارند را به عنوان مترون جدید معرفی نمودند و از سرکار خانم طاهري( مترون قبلی ) با اهداء لوح سپاس و هدیه نفیس قدر دانی نمودند .

دکتر بهشتی فر ضمن بیان خدمات ارزشمند سرکار خانم طاهري در خصوص نهادینه کردن رعایت اصول اخلاق حرفه ای در بیمارداری و نیز ترویج راهکارهای خلاقانه و پرورش افکار و ایده پردازی در میان کادر پرستاری تشکر فراوان نمودند و ابراز کردند که ایشان عضو همیشگی مجموعه آپادانا بوده و خواهند بود و این مرکز درمانی همیشه آماده و پذیرای همکاری ایشان در مراحل بعدی نیز می باشد. در انتها از خداوند متعال آرزوی صحت و سلامتی را برای ایشان در تمامی مراحل زندگی و بخصوص سمت جدید ایشان در دانشگاه را خواستار شدند .

در ادامه ضمن خوش آمد گویی به سرکار خانم كيا خطاب به ایشان اینگونه بیان داشتند : ما امیدواریم سرکار خانم كيا نیز حضوری خوش یمن و برخوردی مادرانه ، خواهرانه و مدبرانه در بیمارستان داشته باشند و کماکان مسیر پیشرفت و بهروزی این بیمارستان را با درایت خود به همراه سایر عزیزان شاغل در بیمارستان ادامه دهند .

 

ما وارث پزشکانی هستیم که عاشقانه در راه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز شهرمان پایه های این بیمارستان را بنا نهادند

ما صادقانه و عاشقانه طی مسیر خواهیم نمود، درست همانند گذشتگان عزیز آپادانا؛

 


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا